ВИХОВАТЕЛЬ – МЕТОДИСТ 

ГАННА МИКОЛАЇВНА

СОЛОВЙОВА-СОРОЧАН

Освіта вища, закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім.М.Коцюбинського у 2003 році за спеціальністю  «Музична педагогіка і виховання», Міжнародний Соломонів Університет у 2011 році за спеціальністю “Правознавство”, Житомирський державний педагогічний університет ім. І.Франка у 2018 році магістратуру за спеціакльністю “Управління навчальними закладами”. Педагогічний стаж 16 років, на посаді вихователя-методиста 11 років.

Дух закладу живе не на папері, не в стінах,

а в характері більшості педагогів,

і від них приходить до характеру вихованців

К. Д. Ушинський

Методичну службу можна порівняти з айсбергом – 10% айсберга знаходиться над поверхнею води і доступне нашому погляду, а 90% – в глибині океану; 10% роботи методичної служби видно оточуючим, а 90% залишається непомітним для батьків, молодих педагогів та інших співробітників. Лише керівник, члени атестаційної комісії або досвідчені педагоги зможуть достойно оцінити цю роботу.

Методична робота – це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.

Методична робота в ДНЗ – це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу – є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково-психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

  1. забезпечення професійною інформацією;
  2. організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
  3. підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;
  4. діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
  5. організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
  6. допомога педагогам в підготовці до атестації;
  7. організація підвищення кваліфікації;
  8. допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
  9. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  10. участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
  11. виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
  12. допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
  13. методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

 

Пам’ятка

вихователям ДНЗ

Девіз роботи педагогів нашого закладу:

«У центрі уваги  ДИТИНА,

у центрі роботи —ВИХОВАТЕЛЬ».

 

     Бути педагогом  означає бути справжнім
реформатором майбутнього життя України,
бути Апостолом Правди й Науки».
                                                     (Софія Русова )

1. Прийшла до дитячого садка — зроби розумне і благородне обличчя.

2. Щоразу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з’їж морозива.

3. Нехай усі моделі світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.

4.   Не лізь у душу до дитини, якщо тебе про це не просили.

5.   Йди на роботу з радістю, з роботи — з приємною втомою.

6.    Жартуй до тих пір, поки не навчишся.

7.  Пам’ятай: поганий лікар може забрати життя, а поганий педагог — спопелити душу.

8. Приходити до дітей слід настільки підготовленою, щоб знати точно: для чого прийшла, куди прийшла, що робитимеш і чи буде від цього добре.

9.  Щоразу, коли хочеться нагрубіянити кому-небудь, рахуй до мільйона.

10.  Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге, щасливе педагогічне життя.

11.  Люби кого-небудь, і тоді в тебе все буде добре.

12.  Якщо до тебе прийшли на заняття, уяви, що ти актриса, найкращий педагог країни, найщасливіша людина.

13.  Завжди кажи батькам найкращу правду, яку ти знаєш.

14.  Пишайся своїми помилками, і тоді їх у тебе меншатиме.

15.  Найвищий прояв педагогічної успішності — посмішка на обличчях дітей.

16.  Якщо ти вмієш звичайнісінький факт подати як відкриття і здивувати і захопити дітей, то можеш вважати, що половину справи ти зробила.

17.  Пам’ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

18.  Віддай роботі все, а коли вийдеш зі стін дитячого садка, розпочни нове життя.

19.  Намагайся завжди бути здоровою, навіть якщо в це ніхто не повірить.

20.  Одягайся так, щоб бути прикладом і для дітей, і для дорослих.

21.  Пам’ятай: якщо твій голос стає загрозливо хриплим, отже, ти робиш щось не те.

22.  Добре, якщо пізнього вечора, коли ти згадуєш своїх вихованців, на обличчі з’являється посмішка.